WELCOME TO LILI'S BLOGG!!

KALAU X SUKE SAYA X KISAH!!

Saturday 17 December 2011

nightmare!!

mlm td merupakan mlm paling teruk bagi aku...
hahah aku telah menyakitI seorang manusia yang mempnyai hati yang SUCI....(poyo je)
hahahaha well hurm...sambil menaip aku mengeluh...

just kalau individu tu bce blog nie...
nk ckp nie...org mntak maaf gler2!!!!!!haha...bukan bermaksud nk sengaja menyakiti hati kamu wahai manusia.....( betul ke ayat nie??)hahah tp aku telah tersepit diantara 2 manusia yag terpenting dalam hidupku...tapi apakan daya,aku terpaksa  mengikut haluan salah seorang individu itu...dia merupakan orang yang paling aku syg...tidak bermksd kamu x disayangi...tapi individu tersebut adalah segala2nya bagi aku...
hahahahha...jadi....aku terpksa mgambil kputusan yang agak terburu2 tapi aku pasti keputusan itu adalah yang terbaik.....urm...pengenalan selama beberpa minggu bg aku cukup indah..walaupon.....( singkat )hahaha....percayala sekali lagi bukan niat aku untuk menyakiti hati kamu....tapi mungkin aku tidak seperti yang lain.......lebh2 lagi aku seorang sahaja perempuan di dalam keluargaku...jadi mungkin agak sukar untuk mereka terima bnde seperi ini.....maafkan aku....aku terpaksa....just nk bgtahu wahai kamu....kamu seorang sahaja, tiada yang lain...( wah poyo sialllll )HAHAHHA urm.....maaf sekali lagi...tp ini bukan mase yang sesuai.....hahahah ( ayat seorang bapa kepada anaknya) tapi dun worry,kite kawan sperti biasa...hahaha bagusla 8list kita dh lebh mgenali...hehehhe seronok knl kamuuuuu.....:D
                                                         
                                                          -SEKIAN-
ps: kalau dye bce..... perghh pasni kompom aku dtanya byk soalan drpd "kamu"
      hahaha i'm ready..........:D

No comments:

Post a Comment