WELCOME TO LILI'S BLOGG!!

KALAU X SUKE SAYA X KISAH!!

Sunday 11 December 2011

RAY MAK:D

he's so awsome....
hahahahha i loike...<3
perghh mmg nk main cam dye la kan...
fuhhhhhh!!!mmg  best gler his piano cover...
he can play whatever songs he want...
i try to be like him...one day!!hahaha(berangan)
ok tu bkan berangan tp impian...ad beza..
so tu aku antara impian aku..
aku jdikan sebagai hobi je la...
aku still belajar lagi piano...
since i was 5 years old aku dh taw bnde nie
i really proud of it...
bukan senang nk ad kebolehan nie
aku bersyukur
my parents ad kebolehan ini....
especially my father...
he's very talented
tp aku bukan nk cerita psl ayah aku
hahaha
terpesong sket..
tp ape2 pon
'ayah,ayah still the bestttt la...'

so bblik semula ke tjuk asal...RAY MAK..
hahahah dye nie malaysian...
again aku bbange...
selalunya kalau aku nk tgk lagu yg ad piano cover yg kuar mesti orang barat
8last i found it...hahahaha
then, aku blajar sket2 dari dye... sket j la...x byk..
hahaha
 gler nk blajar semua
aku nie dh la lembab...-.-'
nk blajar yg gler2 hebatnya...ohplease....-.-'

tp practise make u perfect la lili..
yesss i know..
ayah ckp music is Practise..
so klau x prractise...no music....
baik ayah...-.-'

hahahaha....aku taw perjalanan aku nk jd mcm Ray Mak nie maybe
terlalu jauh..
hahah x dla smpai nk jdi cam dye....
but i try to be the best...
n u know what....adik aku lagi hebat dari aku...
whoahhh!!!ye btul tu..
besse la tu...umur kami pon setahun je beza
dh bukan mcm adik n kakak..
hahahaha kdang2 aku rse nk pggil dye abg.....
*hhahahah gler klau dye bce...n lili ko x nk mgaku klemahan ko..
ya btul tu...

ok terpesong lagi....
then ble aku dgr RM nie main.,i was like...whoah!!!!
hahah walaupun aku slalu dgr dye main byk kali....yes lagu yg same..
hahahaha
so aku nk tunjukkan lagu yg aku suke dye main....



*maulana-rsvp-played by RayMak.....
(I WISH I CAN PLAY LIKE THIS...)Hahahaha(berangan)


byk lagi lagu yg best dye bole main..hehehehehe
so Enjoy....


No comments:

Post a Comment